• 30-01-2021, 03:12:36
    #1
    Evet arkadaşlar yaklaşık 2. ayımı doldurduğum sigarayı bırakma serüvenimde toplamda 2 kilo aldığım gözüküyor ben 30 yaşıma kadar 2 ay içinde 2 kilo aldığımı hic hatırlamam kilo almakta zorluk çeken biriydim kışın üşürdüm artık üşümüyorum yağ kapladım herhalde ondandır diyebiliriz yani kilo almak isteyenler sigarayı bıraksın içmiyorsada boş durmasın bol bol yesin

    Şimdi gelelim kuru fasülyenin faydalarına bu şekilde ye iç yat modunda gidersem sonu iyi olmayacak spor salonlarını kendimi bildim bileli hiç sevmiyorum açık havada parkta şınav mekik barfix olarak çalışacağım hareketlerin miktarını neye göre yapmalıyım bu süreçte vucudun orantılı gelişmeside gerek herhalde tecrübeliler fikirlerini paylaşsın workout moduna girişeceğim

    Not: Ergenliğim Break Dans ile geçti o kadarda kötü değil spor geçmişim birde işte en son askerde pentlanton felan var başkada yok
  • 30-01-2021, 03:18:22
    #2
    Hocam spor salonu sevmiyorum demişsiniz ama naçizane bir öneri olarak kickboks öneririm. Hem çok iyi sıkılaşır ve kondisyon yaparsınız, hem de cok iyi kalori yakarsınız. 1-1.5 saatlik bir antrenmanda ortalama 600-800 arası kalori yakıldığı söyleniyor. Ayrıca 2 haftada bir crossfit ile vücudunuzun bir çok bölgesini çalıştırma imkanı bulursunuz. Onun dışında kendiniz spor yapacaksanız bir çok mobil uygulama var hangi kas grubu için hangi hareketi yapmanızı söyleyen. Onun dısında her antrenmanın sonuna plank hareketi ve ip atlama koymanızı öneririm. Sağlıcakla kalın
  • 30-01-2021, 03:43:32
    #3
    Spor evde kendin yapabileceğin. Salonlarda yapabileceğin fit olman ve sağlıklı olmak için yapılan bir şeydir. Fitness vb alanda dal vardır nereyi kasmak isterseniz oraya çalışın 👍
  • 30-01-2021, 03:51:25
    #4
    Bir zamanlar profesyonel bir spor geçmişim oldu öncesinde kg sürekli sabit 68 di spora başladım vücut kas oranlarım arttı ama yinede kilo alamıyordum 1 yıl kadar hep aynı kaldım sonra 70 72 derken müsabaka günü 1 gün aç karnına tartıya çıktım 70e düştüm müsabakalarım hep 70 kg yaptım bu pandemi başında 76 kg çıktım çok kısa sürede sporu bıraktım yani salona gitmedim evde de canım istemedi hareket yapmak bu süreçte sürekli evde kaldım evde de çalışma hayatı olunca sürekli yemek ye film izle derken kilom 88 e çıktı ben şok bekliyordum ama bu kadar değil velhasıl kelam şimdi 80e düştüm yine evde spordan uzak ama yemeği azalttım çok yemek yesenizde hareketli iseniz kg almazsınız ama hareket yapmazsanız yediğiniz her şey kg dönüşüyor birde şınav mekik barfiks kg düşürmez kalori az yakar bunlar güç gerektiği için vücutta oksijen bitinceye kadar yaparsın sadece ama yürüyüş koşu bisiklet bunları yaparsan kalori daha çok yakarsın yorulmadan
  • 30-01-2021, 04:22:04
    #5
    Hocam fitness salonlarında bölge bölge çalışan da var full body çalışan da. Siz dışarıda spor yapacağım diyorsunuz. Full body yapacaksanız 1 gün spor, 1 gün dinlenme şeklinde yaparsanız gelişiminiz iyi olur. Kas gelişimi için kasın bir süre dinlenmesi de gerekli. Bu dinlenme evresinde kasın yenilenmesi için gerekli proteini de vücut almalı. Bölgesel çalışırsanız sizin için daha iyi olur. Çünkü bir sonraki antremana kadar ilk çalıştırdığınız bölgelerde ki kas grupları dinlenmiş olacak. Spor dışında beslenmeye de dikkat etmelisiniz. Günlük ihtiyacınız olan protein ve karbonhidrat ihtiyacını hesaplayan internet siteleri mevcut. Tabi ki işin uzmanı olan diyetisyenlere danışmak en güzeli. Kısaca özetleyecek olursak;
    1-) Bölgesel çalışın,
    2-) Bol su tüketin,
    3-) Protein ve karbonhidrat tüketimini eksik etmeyin.

    Yanlış ya da eksik bir bilgi varsa eklenip/düzeltilebilir.
    NOT: Direnç bantları satılıyor. Onlardan 1 adet alıp dışarıda spor yaparken onu da kullanabilirsiniz. Dumbell ile yapılan basit hareketleri onunla da yapabilirsiniz.
  • 30-01-2021, 04:29:24
    #6
    Formda kalmak icin kosu yeterlidir bence