• 25-01-2021, 20:40:06
    #10
    Garanti Bankası ve Pepsi hakkında açtığım şikayetten olumlu sonuç aldım.
  • 25-01-2021, 20:41:55
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    papara hakkında açmıştım beni 1 gün içerisinde geir arayıp ben onları aradığımda olduklarından çok daha anlayışlı oldular ve sorunumu çözdüler
  • 25-01-2021, 20:44:27
    #12
    Son kullanıcı olarak Allah razı olsun bu siteden normalde dönüş bile yapmayan firmalar buraya yazınca 1 saate dönüş yapıyorlar....
  • 25-01-2021, 20:44:28
    #13
    Bir çok sorunumu bu site ile çözdüm. Allah razı olsun kendilerinden.
  • 25-01-2021, 20:45:20
    #14
    Hiçbir işe yaramayan saçma sapan bir platform tek amaç firmalardan cevap vermek için para koparmak yoksa tüketici umurunda değil. Firma cevap vermek için para ödedikten sonra da gelip ne yazarsa yazsın cevaba bir anda çözüldü oluyor.. Sen şikayet ettin diyelim firma da olmaz ama oldu ya geldi cevaben HADİ LEN ORDAN ÇAKAL yazdı diyelim.. Şikayetvar'a göre şikayet çözülmüştür

    Ha haklarını yemeyeyim tüketici şikayetlerini bazen ciddiye alan firmalar olduğunda nadiren işe yaradığı da oluyor..
  • 25-01-2021, 20:45:57
    #15
    Falanca kitap firması için şikayet oluşturmuştum 1 yıl sonra firmadan arayıp hatanın kendilerinden değil kargodan kaynaklanmış olacağını ifade edip kaldırmamı rica ettiler. Ben de sorunun kesinlikle firmada olduğunu net bir şekilde hatırladığımı belirtip kaldırmayacağımı belirtmiştim. Üstüne hediyeler gönderip hem tekrar test etme hem de bir jest yapma teklifinde bulundular. Kabul edip çözümlemiştim şikayeti. İşinizi yarım bırakan alacağınız kalan firmalar için şikayet oluşturun, bir şey elde edemeseniz bile bir başkasının da aynı şeyleri yaşamasından korumuş olabilirsiniz.
  • 25-01-2021, 20:58:01
    #16
    2000 li yılların yapısına mantalitesine uygun geri kalmış bir sistem bence.

    Art niyet kötü niyete suistimale açık ama maalesef geri dönüşümü az olan bir sistem.

    2020 yılına göre daha eşit doğru çalışan bir sistem kurulup piyasaya girilebilir ve daha eşit bildirimler alınabilir.
  • 25-01-2021, 22:59:45
    #17
    Art niyetli kullanıcıların cirit attığı bir yere dönüştü son zamanlarda. Karalama amaçlı çok kullanılıyor. Yoksa güzel bir sistem.

    Firmalardan fahiş diyebileceğimiz fiyatlar istiyorlar, iyi yere kapak atmışlar
  • 26-01-2021, 00:10:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiye etmeyeceğim bir platform.