şikayetvar(.)com hakkinda düşünceleriniz neler ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
şikayetvar(.)com hakkinda düşünceleriniz neler ?
18
●
365
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
şikayetvar(.)com hakkinda düşünceleriniz neler ?
1
2
3
26-01-2021, 00:35:25
#19
Paramedik
Tüketici açısından çok iyi
firmalar açısından çok kötü olan bir site.
Normalde müşteri hizmetlerine saatlerce bekleyerek bağlandığım firmaları buraya şikayet edince kendileri günde 2-3 kez durumu çözmek için arıyorlar.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler