Tüketici açısından çok iyi

firmalar açısından çok kötü olan bir site.


Normalde müşteri hizmetlerine saatlerce bekleyerek bağlandığım firmaları buraya şikayet edince kendileri günde 2-3 kez durumu çözmek için arıyorlar.