Art niyetli kullanıcıların cirit attığı bir yere dönüştü son zamanlarda. Karalama amaçlı çok kullanılıyor. Yoksa güzel bir sistem.

Firmalardan fahiş diyebileceğimiz fiyatlar istiyorlar, iyi yere kapak atmışlar