Hiçbir işe yaramayan saçma sapan bir platform tek amaç firmalardan cevap vermek için para koparmak yoksa tüketici umurunda değil. Firma cevap vermek için para ödedikten sonra da gelip ne yazarsa yazsın cevaba bir anda çözüldü oluyor.. Sen şikayet ettin diyelim firma da olmaz ama oldu ya geldi cevaben
HADİ LEN ORDAN ÇAKAL yazdı diyelim.. Şikayetvar'a göre şikayet çözülmüştür
Ha haklarını yemeyeyim tüketici şikayetlerini bazen ciddiye alan firmalar olduğunda nadiren işe yaradığı da oluyor..