Falanca kitap firması için şikayet oluşturmuştum 1 yıl sonra firmadan arayıp hatanın kendilerinden değil kargodan kaynaklanmış olacağını ifade edip kaldırmamı rica ettiler. Ben de sorunun kesinlikle firmada olduğunu net bir şekilde hatırladığımı belirtip kaldırmayacağımı belirtmiştim. Üstüne hediyeler gönderip hem tekrar test etme hem de bir jest yapma teklifinde bulundular. Kabul edip çözümlemiştim şikayeti. İşinizi yarım bırakan alacağınız kalan firmalar için şikayet oluşturun, bir şey elde edemeseniz bile bir başkasının da aynı şeyleri yaşamasından korumuş olabilirsiniz.