• 24-01-2021, 15:59:00
    #1
    Hocalarım lise sonda staj görüyorum, staj yerimde herkesle iyiyim not veren 1 şahıs ile kötüyüm. Ve okul birincisiyim onun 95 yerine 90 vermesi beni yakar, şuanda 1. dönem kötü not verdi yani 90 verdi, yatan kişilere 100 verdi, staj yerimi değiştirme hakkım var. Fakat yerimden çok memnumu diğer personeller beni çok seviyor, ikinci dönem başka yere geçmeli miyim? Yada asıl sorum şu. Eğer 2. dönemde notu düşük verdiğinde. Hemen staj yerimi değiştirip orada puanlandırma yapabilir miyim? İş işten geçmiş olur mu adam akıllı stajımı yapıp gitmek istiyorum. 1 Kişiyle ters düştük diye geleceğimi yaktırmak istemiyorum Bilenler için okul 1.liği baya etkili bir şey
  • 24-01-2021, 16:02:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Stajın orada sürekli değil. Kafana takma okullar bittiğinde zaten o da bitecek. Kaldı ki hergün değil bu stajlar. Bence kendini üzmeye değmez. HAyır ve şer ALLAH'tan dır ...
  • 24-01-2021, 16:03:28
    #3
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stajın orada sürekli değil. Kafana takma okullar bittiğinde zaten o da bitecek. Kaldı ki hergün değil bu stajlar. Bence kendini üzmeye değmez. HAyır ve şer ALLAH'tan dır ...
    Hocam çalışmaktan yöne sıkıntı yok iyi davranıyor not zamanı herkese yüksek verip bana düşük veriyor. Okul birinciliği gidecek gerisi umrumda değil
  • 24-01-2021, 16:04:09
    #4
    Staj yeri değiştirme işi baraz prosedürlü birşey yeni sözleşme yapılacak teknik müdür yardımcısı senin SGK işe giriş çıkışını yapacak. İdare son dakka bu işe yanaşmayabilir. Sen en güzeli koordinatör öğretmeninle veya bölüm şefinle açık açık konuş. Onlar yardımcı olursa en temizi olur. Yoksa uğraşırsın.
  • 24-01-2021, 16:05:25
    #5
    laciwerty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Staj yeri değiştirme işi baraz prosedürlü birşey yeni sözleşme yapılacak teknik müdür yardımcısı senin SGK işe giriş çıkışını yapacak. İdare son dakka bu işe yanaşmayabilir. Sen en güzeli koordinatör öğretmeninle veya bölüm şefinle açık açık konuş. Onlar yardımcı olursa en temizi olur. Yoksa uğraşırsın.
    Hocama dedim, bunun 2. dönemi var sakın kötü olma diyor. İstersen çalışma yeri bul dilekçe ver değiştir yerini diyor hocam pek yanaşmıyor yardımcı olmuyor bana. Kendim çözmem laızm işin içinde iftirada var 2. dönem sorun yaşatacak gibi duruyor
  • 24-01-2021, 16:12:33
    #6
    Not verme işi tamamen Eğitim yetkilisi kimse işyerinde ona ait. O nedenle zor bir durum. Okulda teknik müdür yardımcısına anlat durumu. Belki bir faydası olur. benim bölümümden okul birinciliğine oynayan öğrencim olsa yardımcı olmaya çalışırım ama durumları net bilmiyorum . Belki işyerindeki adamla araları iyi değildir falan. Olmazsa da yapacak pek birşey yok vakit varken staj yerini değiştir. Sonuçta okul birinciliği daha önemli. Ünv sınavında büyük faydası olur okul birinciliği kontenjanından dolayı.
    Stajın kredisi 24 olduğu için 95 bile seni baya geride bırakır.
  • 24-01-2021, 16:14:00
    #7
    laciwerty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not verme işi tamamen Eğitim yetkilisi kimse işyerinde ona ait. O nedenle zor bir durum. Okulda teknik müdür yardımcısına anlat durumu. Belki bir faydası olur. benim bölümümden okul birinciliğine oynayan öğrencim olsa yardımcı olmaya çalışırım ama durumları net bilmiyorum . Belki işyerindeki adamla araları iyi değildir falan. Olmazsa da yapacak pek birşey yok vakit varken staj yerini değiştir. Sonuçta okul birinciliği daha önemli. Ünv sınavında büyük faydası olur okul birinciliği kontenjanından dolayı.
    Stajın kredisi 24 olduğu için 95 bile seni baya geride bırakır.
    Sınıfın ortalaması 98 abi bana 90 vermiş ortalamayı aşağı çekiyorum hayatımı kaydırdı bile