laciwerty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not verme işi tamamen Eğitim yetkilisi kimse işyerinde ona ait. O nedenle zor bir durum. Okulda teknik müdür yardımcısına anlat durumu. Belki bir faydası olur. benim bölümümden okul birinciliğine oynayan öğrencim olsa yardımcı olmaya çalışırım ama durumları net bilmiyorum . Belki işyerindeki adamla araları iyi değildir falan. Olmazsa da yapacak pek birşey yok vakit varken staj yerini değiştir. Sonuçta okul birinciliği daha önemli. Ünv sınavında büyük faydası olur okul birinciliği kontenjanından dolayı.
Stajın kredisi 24 olduğu için 95 bile seni baya geride bırakır.
Sınıfın ortalaması 98 abi bana 90 vermiş ortalamayı aşağı çekiyorum hayatımı kaydırdı bile