Hocalarım lise sonda staj görüyorum, staj yerimde herkesle iyiyim not veren 1 şahıs ile kötüyüm. Ve okul birincisiyim onun 95 yerine 90 vermesi beni yakar, şuanda 1. dönem kötü not verdi yani 90 verdi, yatan kişilere 100 verdi, staj yerimi değiştirme hakkım var. Fakat yerimden çok memnumu diğer personeller beni çok seviyor, ikinci dönem başka yere geçmeli miyim? Yada asıl sorum şu. Eğer 2. dönemde notu düşük verdiğinde. Hemen staj yerimi değiştirip orada puanlandırma yapabilir miyim? İş işten geçmiş olur mu adam akıllı stajımı yapıp gitmek istiyorum. 1 Kişiyle ters düştük diye geleceğimi yaktırmak istemiyorum Bilenler için okul 1.liği baya etkili bir şey