laciwerty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Staj yeri değiştirme işi baraz prosedürlü birşey yeni sözleşme yapılacak teknik müdür yardımcısı senin SGK işe giriş çıkışını yapacak. İdare son dakka bu işe yanaşmayabilir. Sen en güzeli koordinatör öğretmeninle veya bölüm şefinle açık açık konuş. Onlar yardımcı olursa en temizi olur. Yoksa uğraşırsın.
Hocama dedim, bunun 2. dönemi var sakın kötü olma diyor. İstersen çalışma yeri bul dilekçe ver değiştir yerini diyor hocam pek yanaşmıyor yardımcı olmuyor bana. Kendim çözmem laızm işin içinde iftirada var 2. dönem sorun yaşatacak gibi duruyor