Stajın orada sürekli değil. Kafana takma okullar bittiğinde zaten o da bitecek. Kaldı ki hergün değil bu stajlar. Bence kendini üzmeye değmez. HAyır ve şer ALLAH'tan dır ...
Hocam çalışmaktan yöne sıkıntı yok iyi davranıyor not zamanı herkese yüksek verip bana düşük veriyor. Okul birinciliği gidecek gerisi umrumda değil