• 21-01-2021, 11:47:32
    #1
    ben birisinden alışveriş yaptım whatsapp üzerinden parasını yolladım lakin ürünü göndermedi, lakin elimde onun ürünü bana yollucağına dair yazılı beyanı ve imzası var kimliği ile birlikte fotoğraf çektirmiştim. ödeme dekontunda belirtilen ürün için ödeme yaptığımıda yazmıştım. Bu şekilde açacağım davayı kazanma durumum varmı?
  • 21-01-2021, 11:50:27
    #2
    Tel hat başkasının üzerine kayıtlıysa sonuç alamazsınız , ben yazmadım der işin içinden çıkar

    Kazanacağınızı sanmıyorum , geçmiş olsun
  • 21-01-2021, 11:50:52
    #3
    PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben birisinden alışveriş yaptım whatsapp üzerinden parasını yolladım lakin ürünü göndermedi, lakin elimde onun ürünü bana yollucağına dair yazılı beyanı ve imzası var kimliği ile birlikte fotoğraf çektirmiştim. ödeme dekontunda belirtilen ürün için ödeme yaptığımıda yazmıştım. Bu şekilde açacağım davayı kazanma durumum varmı?

    Telefonla görüşme yaptınız mı ? Yoksa sadece bilgisayar ve whatsapp üzerinden mi yazıştınız ?
  • 21-01-2021, 11:51:57
    #4
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tel hat başkasının üzerine kayıtlıysa sonuç alamazsınız , ben yazmadım der işin içinden çıkar

    Kazanacağınızı sanmıyorum , geçmiş olsun
    sonuçta bana yazılı beyan isim soyisim imza tarih belirtti eminmisiniz, telefonlada aynı hat üzerinden görüşme yaptık.
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonla görüşme yaptınız mı ? Yoksa sadece bilgisayar ve whatsapp üzerinden mi yazıştınız ?
    telefon üzerindende görüşme yaptık.
  • 21-01-2021, 11:53:40
    #5
    Aynı hattan görüşün sıkıntı değil , kimliğim kayboldu çalındı hat alınmış benim beyanım değil vs demesi yeterli

    Banka aracılığı ile dekont üzerinden birşeyler çıkarsa çıkar oda hesap onun gerçek adına ise
  • 21-01-2021, 11:55:14
    #6
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı hattan görüşün sıkıntı değil , kimliğim kayboldu çalındı hat alınmış benim beyanım değil vs demesi yeterli

    Banka aracılığı ile dekont üzerinden birşeyler çıkarsa çıkar oda hesap onun gerçek adına ise
    ödeme yaptığım hesap kimlikteki isim ile bire bir aynı..
  • 21-01-2021, 11:57:22
    #7
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tel hat başkasının üzerine kayıtlıysa sonuç alamazsınız , ben yazmadım der işin içinden çıkar

    Kazanacağınızı sanmıyorum , geçmiş olsun
    Oo o zaman başkasının adına bir hat alıp milleti dolandıralım. Nasılsa ben yapmadım deyip işin içinden sıyrılabiliriz.


    Bu arada avukat değilim ama miktar ne olursa olsun siber suçlara gidip şikayetçi olmanızı öneriyorum. Ben de daha önce internetten küçük bir meblağ dolandırıldım. Buradaki herkes uğraştığına değmez bir şey çıkmaz dedi. Ona rağmen şikayetçi oldum. Elimde sadece skype mesajları ve ödeme yaptığım IBAN numarası vardı.

    Aradan birkaç ay geçti ilgili şahıs bir şekilde benimle iletişime geçip zararımı misliyle karşılayacağını belirtti. Karşılığında da şikayetimi geri almamı istedi. Zararımı misliyle karşıladı şikayetimi geri çektim.

    Paranızı alamasanız bile kesinlikle şikayetçi olun çünkü evlerine o tebligatın ulaşması bile bunlara korku verecektir. Kimse şikayetçi olmadığı için bunlar böyle rahat rahat dolaşıyor.
  • 21-01-2021, 11:58:55
    #8
    ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oo o zaman başkasının adına bir hat alıp milleti dolandıralım. Nasılsa ben yapmadım deyip işin içinden sıyrılabiliriz.


    Bu arada avukat değilim ama miktar ne olursa olsun siber suçlara gidip şikayetçi olmanızı öneriyorum. Ben de daha önce internetten küçük bir meblağ dolandırıldım. Buradaki herkes uğraştığına değmez bir şey çıkmaz dedi. Ona rağmen şikayetçi oldum. Elimde sadece skype mesajları ve ödeme yaptığım IBAN numarası vardı.

    Aradan birkaç ay geçti ilgili şahıs bir şekilde benimle iletişime geçip zararımı misliyle karşılayacağını belirtti. Karşılığında da şikayetimi geri almamı istedi. Zararımı misliyle karşıladı şikayetimi geri çektim.

    Paranızı alamasanız bile kesinlikle şikayetçi olun çünkü evlerine o tebligatın ulaşması bile bunlara korku verecektir. Kimse şikayetçi olmadığı için bunlar böyle rahat rahat dolaşıyor.
    Zaten öyle yapıyorlar , telefon *************** nasıl yapılıyor sanıyorsunuz
  • 21-01-2021, 11:59:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hakkınızı arayın hocam. Gidin en yakın savcılığa dolandırıcılıktan suc duyurusunda bulun. Elinizde dekont var, numara var. Verin savcılık işinizi halletsin. Pabuç bırakmayın