avukat arkadaşlar bakabilir mi ? ( ************** hakkında )
23
●575
- 21-01-2021, 11:47:32ben birisinden alışveriş yaptım whatsapp üzerinden parasını yolladım lakin ürünü göndermedi, lakin elimde onun ürünü bana yollucağına dair yazılı beyanı ve imzası var kimliği ile birlikte fotoğraf çektirmiştim. ödeme dekontunda belirtilen ürün için ödeme yaptığımıda yazmıştım. Bu şekilde açacağım davayı kazanma durumum varmı?
- 21-01-2021, 11:50:52PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonla görüşme yaptınız mı ? Yoksa sadece bilgisayar ve whatsapp üzerinden mi yazıştınız ? - 21-01-2021, 11:51:57sonuçta bana yazılı beyan isim soyisim imza tarih belirtti eminmisiniz, telefonlada aynı hat üzerinden görüşme yaptık.SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon üzerindende görüşme yaptık.Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-01-2021, 11:55:14ödeme yaptığım hesap kimlikteki isim ile bire bir aynı..SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2021, 11:57:22Oo o zaman başkasının adına bir hat alıp milleti dolandıralım. Nasılsa ben yapmadım deyip işin içinden sıyrılabiliriz.SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada avukat değilim ama miktar ne olursa olsun siber suçlara gidip şikayetçi olmanızı öneriyorum. Ben de daha önce internetten küçük bir meblağ dolandırıldım. Buradaki herkes uğraştığına değmez bir şey çıkmaz dedi. Ona rağmen şikayetçi oldum. Elimde sadece skype mesajları ve ödeme yaptığım IBAN numarası vardı.
Aradan birkaç ay geçti ilgili şahıs bir şekilde benimle iletişime geçip zararımı misliyle karşılayacağını belirtti. Karşılığında da şikayetimi geri almamı istedi. Zararımı misliyle karşıladı şikayetimi geri çektim.
Paranızı alamasanız bile kesinlikle şikayetçi olun çünkü evlerine o tebligatın ulaşması bile bunlara korku verecektir. Kimse şikayetçi olmadığı için bunlar böyle rahat rahat dolaşıyor. - 21-01-2021, 11:58:55Zaten öyle yapıyorlar , telefon *************** nasıl yapılıyor sanıyorsunuzByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle