ben birisinden alışveriş yaptım whatsapp üzerinden parasını yolladım lakin ürünü göndermedi, lakin elimde onun ürünü bana yollucağına dair yazılı beyanı ve imzası var kimliği ile birlikte fotoğraf çektirmiştim. ödeme dekontunda belirtilen ürün için ödeme yaptığımıda yazmıştım. Bu şekilde açacağım davayı kazanma durumum varmı?