ben birisinden alışveriş yaptım whatsapp üzerinden parasını yolladım lakin ürünü göndermedi, lakin elimde onun ürünü bana yollucağına dair yazılı beyanı ve imzası var kimliği ile birlikte fotoğraf çektirmiştim. ödeme dekontunda belirtilen ürün için ödeme yaptığımıda yazmıştım. Bu şekilde açacağım davayı kazanma durumum varmı?
Telefonla görüşme yaptınız mı ? Yoksa sadece bilgisayar ve whatsapp üzerinden mi yazıştınız ?