Tel hat başkasının üzerine kayıtlıysa sonuç alamazsınız , ben yazmadım der işin içinden çıkar
Kazanacağınızı sanmıyorum , geçmiş olsun
sonuçta bana yazılı beyan isim soyisim imza tarih belirtti eminmisiniz, telefonlada aynı hat üzerinden görüşme yaptık.
Telefonla görüşme yaptınız mı ? Yoksa sadece bilgisayar ve whatsapp üzerinden mi yazıştınız ?
telefon üzerindende görüşme yaptık.