• 21-01-2021, 12:00:18
    #10
    @kmort024;
  • 21-01-2021, 12:01:55
    #11
    PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme yaptığım hesap kimlikteki isim ile bire bir aynı..
    Tüm yazışmalar ve dekontun çıktısı ile başvurun , umarım mebla yüksek rakam değildir
  • 21-01-2021, 12:02:39
    #12
    ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oo o zaman başkasının adına bir hat alıp milleti dolandıralım. Nasılsa ben yapmadım deyip işin içinden sıyrılabiliriz.


    Bu arada avukat değilim ama miktar ne olursa olsun siber suçlara gidip şikayetçi olmanızı öneriyorum. Ben de daha önce internetten küçük bir meblağ dolandırıldım. Buradaki herkes uğraştığına değmez bir şey çıkmaz dedi. Ona rağmen şikayetçi oldum. Elimde sadece skype mesajları ve ödeme yaptığım IBAN numarası vardı.

    Aradan birkaç ay geçti ilgili şahıs bir şekilde benimle iletişime geçip zararımı misliyle karşılayacağını belirtti. Karşılığında da şikayetimi geri almamı istedi. Zararımı misliyle karşıladı şikayetimi geri çektim.

    Paranızı alamasanız bile kesinlikle şikayetçi olun çünkü evlerine o tebligatın ulaşması bile bunlara korku verecektir. Kimse şikayetçi olmadığı için bunlar böyle rahat rahat dolaşıyor.
    illaki ediceğim sağolun..
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten öyle yapıyorlar , telefon *************** nasıl yapılıyor sanıyorsunuz
    yazılı beyanının yanında kimliği ile cekilmiş fotoğraf ve ödeme yaptığım hesap aynı isim.
    minnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızı arayın hocam. Gidin en yakın savcılığa dolandırıcılıktan suc duyurusunda bulun. Elinizde dekont var, numara var. Verin savcılık işinizi halletsin. Pabuç bırakmayın
    öyle yapıcam hocam sadece bilgi almak istiyorm her halükarda şikayet ediceğim.
  • 21-01-2021, 12:03:12
    #13
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten öyle yapıyorlar , telefon *************** nasıl yapılıyor sanıyorsunuz
    Nasıl yaptıklarının bir önemi yok. Şikayetçi olduğunda devlet bir şekilde o adamları bulup cezasını veriyor. Yeter ki siz işin peşini bırakmayın.

    Siz de yetkin olmadığınız konularda yorum yapıp milletin aklını bulandırmayın. Herkes sizin gibi düşündüğü için bu adamlar rahat rahat ************** yapmaya kalkışıyor.
  • 21-01-2021, 12:04:33
    #14
    ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yaptıklarının bir önemi yok. Şikayetçi olduğunda devlet bir şekilde o adamları bulup cezasını veriyor. Yeter ki siz işin peşini bırakmayın.

    Siz de yetkin olmadığınız konularda yorum yapıp milletin aklını bulandırmayın. Herkes sizin gibi düşündüğü için bu adamlar rahat rahat ************** yapmaya kalkışıyor.
    Yetkin olup olmadığımı aynı olaylarla karşılaşmadığımı nerden bilebiliyorsunuz ? bir yerimizden uydurmuyoruz ki yardımcı olup bilgi vermeye çalışıyoruz

    Sonuç çıkmamış ki başvurudan dile getirmişim olacak olanlardan bahsediyorum kendisine
  • 21-01-2021, 12:05:12
    #15
    Hocam sonuç çıkmaz diyenlere aldanmayın sonuçta siz bir hesaba ürün/hizmet karşılıgında para yollamışsınız.Elinizde de belge var .
    Adıma hat açılmış , kimliğim çalınmış vs gibi savunlamalar hikaye.
    Para kimin hesabına girmişse hesabını ona sorarlar.Bu devirde kim kime yanlışlıkla para atar ki

    Sonuç çıkmaz diyenler ya bu konuda bilgi sahibi değil ve uğraşmak istemiyorlar ya da kendileri de bu şekilde dolandırcılık yapıyorlar .
  • 21-01-2021, 12:05:59
    #16
    Savcılığa git başvur. Elinde belge var daha ne duruyorsun?
  • 21-01-2021, 12:07:38
    #17
    PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuçta bana yazılı beyan isim soyisim imza tarih belirtti eminmisiniz, telefonlada aynı hat üzerinden görüşme yaptık.

    telefon üzerindende görüşme yaptık.
    Telefonla görüşme yaptıysanız basit dolandırıcılığa girer telefonla görüşmeden sadece bilgisayar veya whatsapp üzerinden yazılı görüşseydiniz nitelikli ************** suçu oluşurdu. Gidin direk savcılığa suç duyurusunda bulunun
  • 21-01-2021, 12:09:01
    #18
    meaparss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonuç çıkmaz diyenlere aldanmayın sonuçta siz bir hesaba ürün/hizmet karşılıgında para yollamışsınız.Elinizde de belge var .
    Adıma hat açılmış , kimliğim çalınmış vs gibi savunlamalar hikaye.
    Para kimin hesabına girmişse hesabını ona sorarlar.Bu devirde kim kime yanlışlıkla para atar ki

    Sonuç çıkmaz diyenler ya bu konuda bilgi sahibi değil ve uğraşmak istemiyorlar ya da kendileri de bu şekilde dolandırcılık yapıyorlar .
    hocam sağolun desteğiniz için illaki şikayet ediceğim zaten..
    cssolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa git başvur. Elinde belge var daha ne duruyorsun?
    şuan oyalıyor arkadaş lakin dolandırdığının farkındayım en geç pazartesi şikayette bulanacağım elimdeki belgelerle.