SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten öyle yapıyorlar , telefon *************** nasıl yapılıyor sanıyorsunuz
Nasıl yaptıklarının bir önemi yok. Şikayetçi olduğunda devlet bir şekilde o adamları bulup cezasını veriyor. Yeter ki siz işin peşini bırakmayın.

Siz de yetkin olmadığınız konularda yorum yapıp milletin aklını bulandırmayın. Herkes sizin gibi düşündüğü için bu adamlar rahat rahat ************** yapmaya kalkışıyor.