Nasıl yaptıklarının bir önemi yok. Şikayetçi olduğunda devlet bir şekilde o adamları bulup cezasını veriyor. Yeter ki siz işin peşini bırakmayın.
Siz de yetkin olmadığınız konularda yorum yapıp milletin aklını bulandırmayın. Herkes sizin gibi düşündüğü için bu adamlar rahat rahat ************** yapmaya kalkışıyor.
Yetkin olup olmadığımı aynı olaylarla karşılaşmadığımı nerden bilebiliyorsunuz ? bir yerimizden uydurmuyoruz ki yardımcı olup bilgi vermeye çalışıyoruz
Sonuç çıkmamış ki başvurudan dile getirmişim olacak olanlardan bahsediyorum kendisine