
Sizce hangi logo tasarımı?
21
●406
- 16-01-2021, 19:41:26Bir tasarımcı olarak şunu söylemeliyim ki elinize sağlık. Ben her ikisini de beğendim tam bu aşamada eğer müşterinizin konseptini yanlış anlamadıysam soldaki çok daha uygun. Sağdaki biraz daha ciddi bir logo, renkli üretimler sloganından yola çıkarak solu tercih ederdim.
- 16-01-2021, 19:42:08Solda d nin arkasında olan gölgeyi kullanmamakta fayda var. Ayrıca renk kullanımını da azaltırsan daha iyi görünebilir. Benim naçizane tavsiyem.
- 16-01-2021, 19:42:41Üyeliği durdurulduMüşteri de tasarımcı da benim hocamSalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi markam için yapmış olduğum çalışmalar. Sloganı logoyu yaptıktan sonra yazdım öyle. Teşekkür ederim.
Elinize sağlık
kendi markam için yapmış olduğum çalışmalar. Sloganı logoyu yaptıktan sonra yazdım öyle. Teşekkür ederim.