• 16-01-2021, 19:38:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir tasarım ajansı için sizce hangi logo? Her ne kadar ben yapmış olsam da 1.sine ısınamadım. Bir şeyler eksik ya da fazla geliyor. Günümüz trendini yakalayamadığımı düşünüyorum. 2. tasarımı daha hoş buldum. Sizce?

  • 16-01-2021, 19:39:11
    #2
    Soldaki der geçerim hocam bilmem ama soldaki daha hoş Elinize sağlık
  • 16-01-2021, 19:40:21
    #3
    Soldaki ama gölgesiz
  • 16-01-2021, 19:40:46
    #4
    soldaki güzeldir hocam
  • 16-01-2021, 19:41:26
    #5
    Bir tasarımcı olarak şunu söylemeliyim ki elinize sağlık. Ben her ikisini de beğendim tam bu aşamada eğer müşterinizin konseptini yanlış anlamadıysam soldaki çok daha uygun. Sağdaki biraz daha ciddi bir logo, renkli üretimler sloganından yola çıkarak solu tercih ederdim.
  • 16-01-2021, 19:42:07
    #6
    Kesinlikle sol
  • 16-01-2021, 19:42:08
    #7
    Solda d nin arkasında olan gölgeyi kullanmamakta fayda var. Ayrıca renk kullanımını da azaltırsan daha iyi görünebilir. Benim naçizane tavsiyem.
  • 16-01-2021, 19:42:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SalihDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tasarımcı olarak şunu söylemeliyim ki elinize sağlık. Ben her ikisini de beğendim tam bu aşamada eğer müşterinizin konseptini yanlış anlamadıysam soldaki çok daha uygun. Sağdaki biraz daha ciddi bir logo, renkli üretimler sloganından yola çıkarak solu tercih ederdim.
    Müşteri de tasarımcı da benim hocam kendi markam için yapmış olduğum çalışmalar. Sloganı logoyu yaptıktan sonra yazdım öyle. Teşekkür ederim.
  • 16-01-2021, 19:43:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sağdaki daha hoş.