Bir tasarım ajansı için sizce hangi logo? Her ne kadar ben yapmış olsam da 1.sine ısınamadım. Bir şeyler eksik ya da fazla geliyor. Günümüz trendini yakalayamadığımı düşünüyorum. 2. tasarımı daha hoş buldum. Sizce?