Bir tasarımcı olarak şunu söylemeliyim ki elinize sağlık. Ben her ikisini de beğendim tam bu aşamada eğer müşterinizin konseptini yanlış anlamadıysam soldaki çok daha uygun. Sağdaki biraz daha ciddi bir logo, renkli üretimler sloganından yola çıkarak solu tercih ederdim.
Müşteri de tasarımcı da benim hocam

kendi markam için yapmış olduğum çalışmalar. Sloganı logoyu yaptıktan sonra yazdım öyle. Teşekkür ederim.