Sizce hangi logo tasarımı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangi logo tasarımı?
21
●
406
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hangi logo tasarımı?
1
2
3
17-01-2021, 00:23:11
#19
F10
Şahsen soldakini seçerdim. Bir ajansa daha uygun.
17-01-2021, 00:57:05
#20
metinciris
soldaki yanıp tükenecekmiş gibi. Sağdaki ise okunmuyor. üzgünüm beğenmedim
17-01-2021, 02:02:16
#21
Paramedik
Sağdaki logo güzel ancak bu sektöre uygun değil bence o yüzden soldaki.
04-05-2021, 11:56:40
#22
ContentBuzz
Çakma bir şirket, çakma logo orjinali
www.dijifabrik.com
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler