• 17-01-2021, 00:23:11
    #19
    Şahsen soldakini seçerdim. Bir ajansa daha uygun.
  • 17-01-2021, 00:57:05
    #20
    soldaki yanıp tükenecekmiş gibi. Sağdaki ise okunmuyor. üzgünüm beğenmedim
  • 17-01-2021, 02:02:16
    #21
    Sağdaki logo güzel ancak bu sektöre uygun değil bence o yüzden soldaki.
  • 04-05-2021, 11:56:40
    #22
    Çakma bir şirket, çakma logo orjinali www.dijifabrik.com