• 16-01-2021, 19:44:41
    #10
    Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri de tasarımcı da benim hocam kendi markam için yapmış olduğum çalışmalar. Sloganı logoyu yaptıktan sonra yazdım öyle. Teşekkür ederim.
    Harika, o halde birkaç önerim olabilir. Diğer hocaların dediği gibi gölgeyi kaldırıp, duman renklerini biraz daha farklı tonlarda seçerseniz harika bir sonuç çıkacaktır. Genel olarak renk tonlarını da değiştirebilirsiniz. Tekrardan kolay gelsin
  • 16-01-2021, 19:44:57
    #11
    Soldaki.
  • 16-01-2021, 19:45:48
    #12
    Soldaki rahat geçer
  • 16-01-2021, 19:51:22
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soldaki daha hoş tasarım hocam.
  • 16-01-2021, 19:53:50
    #14
    Soldaki ama d harfinin yazini basina alirsan daha guzel olur hocam
  • 16-01-2021, 19:56:04
    #15
    Her ikiside güzel olmakla bir tercih yapmak gerekirse soldaki çok daha güzel.
  • 16-01-2021, 19:58:03
    #16
    Kesinlikle sol twix
  • 16-01-2021, 20:02:06
    #17
    Soldaki daha güzel, ancak sadece yazı karakteri yeterli bence, üstteki d harfi ve üzerindeki renkler fazlalık.
  • 16-01-2021, 20:06:25
    #18
    Soldaki güzel hocam.