• 14-01-2021, 22:17:27
    #1
    Merhaba millet, 3500-5000 arası bütçemiz var ve ikinciel bi fotoğraf makinesi almak isitiyoruz. Kıyafet çekimi yapıyoruz beyaz perdemiz paraflashlarımız var. Ve birkaç lens mevcut.

    Şuan canon 60D mevcut ama shutter vs bakımlarda işimizi göremez derecede.

    Arkadaşta 200d vardı ve aynı işi iyi derecede görüyor. Biz bu makine ayarında veya mümkünse bi üst seviye ikinciel makine almak istiyoruz. Tavsiyelerinizi bekliyorum
  • 14-01-2021, 22:19:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Canon 750D
  • 14-01-2021, 22:39:33
    #3
    60D ile 200D arasında aşırı bir fark olmaz. Full Frame bir Makine alamıyorsanız bunun yerine Kaliteli bir Lens almak daha mantıklı.
  • 14-01-2021, 22:43:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sony a6300 a6400 lere bakın çok iyi.
  • 14-01-2021, 22:48:34
    #5
    digitalyayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60D ile 200D arasında aşırı bir fark olmaz. Full Frame bir Makine alamıyorsanız bunun yerine Kaliteli bir Lens almak daha mantıklı.
    60D çok vasat durumda, kullanamıyorum sayabiliriz.
  • 14-01-2021, 22:49:02
    #6
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sony a6300 a6400 lere bakın çok iyi.
    a6000 var ama bir türlü memnun bırakmıyor bizi
  • 14-01-2021, 22:51:31
    #7
    Portatif her işinizi görecek Sony rx100 serisine bakın
  • 14-01-2021, 22:56:57
    #8
    yusufyuxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60D çok vasat durumda, kullanamıyorum sayabiliriz.
    Lens nedir ? 18-55 Mi ?

    Ben 1300D , 77D gibi bir çok modeli kullandım şuan 6D Mark 2 kullanıyorum. Mühim olan kamera değil lenstir



    Aşağıdaki 60D ile çekilmiş örnek fotoğraflara bakabilirsiniz
    https://pixabay.com/tr/cameras/canon-eos-60d-802/
  • 14-01-2021, 22:59:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yusufyuxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a6000 var ama bir türlü memnun bırakmıyor bizi
    a6000 ilk serisi sanırım eski 6300 ve sonrası çok iyi iyileştirmeler geldi ne bakımdan tatmin etmedi sizi ? ben almadım ama çok araştırdım gayet güzel bir makina aynasız tabi.