digitalyayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60D ile 200D arasında aşırı bir fark olmaz. Full Frame bir Makine alamıyorsanız bunun yerine Kaliteli bir Lens almak daha mantıklı.
60D çok vasat durumda, kullanamıyorum sayabiliriz.