yusufyuxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60D çok vasat durumda, kullanamıyorum sayabiliriz.
Lens nedir ? 18-55 Mi ?

Ben 1300D , 77D gibi bir çok modeli kullandım şuan 6D Mark 2 kullanıyorum. Mühim olan kamera değil lenstir



Aşağıdaki 60D ile çekilmiş örnek fotoğraflara bakabilirsiniz
https://pixabay.com/tr/cameras/canon-eos-60d-802/