yusufyuxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a6000 var ama bir türlü memnun bırakmıyor bizi
a6000 ilk serisi sanırım eski 6300 ve sonrası çok iyi iyileştirmeler geldi ne bakımdan tatmin etmedi sizi ? ben almadım ama çok araştırdım gayet güzel bir makina aynasız tabi.