Merhaba millet, 3500-5000 arası bütçemiz var ve ikinciel bi fotoğraf makinesi almak isitiyoruz. Kıyafet çekimi yapıyoruz beyaz perdemiz paraflashlarımız var. Ve birkaç lens mevcut.
Şuan canon 60D mevcut ama shutter vs bakımlarda işimizi göremez derecede.
Arkadaşta 200d vardı ve aynı işi iyi derecede görüyor. Biz bu makine ayarında veya mümkünse bi üst seviye ikinciel makine almak istiyoruz. Tavsiyelerinizi bekliyorum