yemretuncel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Toki'den Ev Çıktı Ama Sorum Var
16
●465
- 08-01-2021, 11:23:11hocam nerede çıktı, çıktıktan ne kadar süre sonra inşaat tamamlandı, ne kadar süre sonra sözleşme imzalamaya çağırdılar. Bunları yanıtlarmısınzı.bugrabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 11:29:34Ben de 1.5 senedir çıkan Toki dairesinde oturuyorum. Toki'yi arayıp herhangi bir şeyin bilgisini alabilmek cidden imkansız. Allah yardımcınız olsun. Isınmalar çok yüksek geliyor yakmasanız bile. Yönetimler saçma sapan. Bina kaliteleri ise iyi değil.
Ama işte en azından kira ödemiyoruz diye oturuyoruz. - 08-01-2021, 11:30:14doğrudur hocam demek istediğim 3 yıl önce olan projelerde bile hiçbir gelişme yok. sizin sizin proje bundan sonra ise daha vahim demek ki Toki'nin inşaat işlerinde çok sıkıntısı var birkaç senedirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 11:48:35Toki diyorum hocam ne çağrı taner iuof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nerede çıktı, inşaat ne kadar sürdü, çıktıktan ne kadar süre sonra sözleşmeye çağırdılar bilgilendirirmisiniz.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-01-2021, 12:18:08çağrı taner çekilişi ile millet kafayı bozucak bence artıkMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 14:04:34kayaşehir 24. bölgede girdim ben. Yalnız şehit ailesi kontenjanından girdik o yüzden ihtimalimiz fazlaydı. Bizde peşinat az ve aylık ödeme çok uygun ara ödeme ve artışta yok. 3+1'e 1500 TL ödüyorum. Kiraya versem 2500 TL kirası var.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıktıktan 3 ay sonra çağrıldık ama bizim daireler neredeyse bitikti. İnşaat süreci beklemedik.