• 08-01-2021, 11:22:08
    #10
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuzla Aydınlı'da sanırım bahsetttiğiniz evler. Neredeyse 3 sene önce çıkmıştı bir tanıdığımıza en ufak bir ilerleme bile olmadı. Min 2-3 yılı var bence o işin.
    Hocam tuzla da birden fazla proje var. 3 yıl önce olanla bu aynı değil.
  • 08-01-2021, 11:23:11
    #11
    bugrabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize çıkalı 1 bucuk sene oldu kat belirleme çekilişi yapılacaktı en son noldu bilmiyoruz yine durdu galiba.
    hocam nerede çıktı, çıktıktan ne kadar süre sonra inşaat tamamlandı, ne kadar süre sonra sözleşme imzalamaya çağırdılar. Bunları yanıtlarmısınzı.
  • 08-01-2021, 11:29:22
    #12
    hocam çağrı tane ev çekilişinden mi çıtkı
  • 08-01-2021, 11:29:34
    #13
    Ben de 1.5 senedir çıkan Toki dairesinde oturuyorum. Toki'yi arayıp herhangi bir şeyin bilgisini alabilmek cidden imkansız. Allah yardımcınız olsun. Isınmalar çok yüksek geliyor yakmasanız bile. Yönetimler saçma sapan. Bina kaliteleri ise iyi değil.
    Ama işte en azından kira ödemiyoruz diye oturuyoruz.
  • 08-01-2021, 11:30:14
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tuzla da birden fazla proje var. 3 yıl önce olanla bu aynı değil.
    doğrudur hocam demek istediğim 3 yıl önce olan projelerde bile hiçbir gelişme yok. sizin sizin proje bundan sonra ise daha vahim demek ki Toki'nin inşaat işlerinde çok sıkıntısı var birkaç senedir
  • 08-01-2021, 11:48:35
    #15
    uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çağrı tane ev çekilişinden mi çıtkı
    Toki diyorum hocam ne çağrı taner i

    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1.5 senedir çıkan Toki dairesinde oturuyorum. Toki'yi arayıp herhangi bir şeyin bilgisini alabilmek cidden imkansız. Allah yardımcınız olsun. Isınmalar çok yüksek geliyor yakmasanız bile. Yönetimler saçma sapan. Bina kaliteleri ise iyi değil.
    Ama işte en azından kira ödemiyoruz diye oturuyoruz.
    Hocam nerede çıktı, inşaat ne kadar sürdü, çıktıktan ne kadar süre sonra sözleşmeye çağırdılar bilgilendirirmisiniz.
  • 08-01-2021, 12:18:08
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toki diyorum hocam ne çağrı taner i



    Hocam nerede çıktı, inşaat ne kadar sürdü, çıktıktan ne kadar süre sonra sözleşmeye çağırdılar bilgilendirirmisiniz.
    çağrı taner çekilişi ile millet kafayı bozucak bence artık
  • 08-01-2021, 14:04:34
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toki diyorum hocam ne çağrı taner i



    Hocam nerede çıktı, inşaat ne kadar sürdü, çıktıktan ne kadar süre sonra sözleşmeye çağırdılar bilgilendirirmisiniz.
    kayaşehir 24. bölgede girdim ben. Yalnız şehit ailesi kontenjanından girdik o yüzden ihtimalimiz fazlaydı. Bizde peşinat az ve aylık ödeme çok uygun ara ödeme ve artışta yok. 3+1'e 1500 TL ödüyorum. Kiraya versem 2500 TL kirası var.
    Çıktıktan 3 ay sonra çağrıldık ama bizim daireler neredeyse bitikti. İnşaat süreci beklemedik.