Ben de 1.5 senedir çıkan Toki dairesinde oturuyorum. Toki'yi arayıp herhangi bir şeyin bilgisini alabilmek cidden imkansız. Allah yardımcınız olsun. Isınmalar çok yüksek geliyor yakmasanız bile. Yönetimler saçma sapan. Bina kaliteleri ise iyi değil.
Ama işte en azından kira ödemiyoruz diye oturuyoruz.