hocam çağrı tane ev çekilişinden mi çıtkı
Toki diyorum hocam ne çağrı taner i
Ben de 1.5 senedir çıkan Toki dairesinde oturuyorum. Toki'yi arayıp herhangi bir şeyin bilgisini alabilmek cidden imkansız. Allah yardımcınız olsun. Isınmalar çok yüksek geliyor yakmasanız bile. Yönetimler saçma sapan. Bina kaliteleri ise iyi değil.
Ama işte en azından kira ödemiyoruz diye oturuyoruz.
Hocam nerede çıktı, inşaat ne kadar sürdü, çıktıktan ne kadar süre sonra sözleşmeye çağırdılar bilgilendirirmisiniz.