Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toki diyorum hocam ne çağrı taner i



Hocam nerede çıktı, inşaat ne kadar sürdü, çıktıktan ne kadar süre sonra sözleşmeye çağırdılar bilgilendirirmisiniz.
kayaşehir 24. bölgede girdim ben. Yalnız şehit ailesi kontenjanından girdik o yüzden ihtimalimiz fazlaydı. Bizde peşinat az ve aylık ödeme çok uygun ara ödeme ve artışta yok. 3+1'e 1500 TL ödüyorum. Kiraya versem 2500 TL kirası var.
Çıktıktan 3 ay sonra çağrıldık ama bizim daireler neredeyse bitikti. İnşaat süreci beklemedik.