• 08-01-2021, 11:10:21
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar çok şükür maşallah deyin Allah nasip etti toki den ev çıktı taaa geçen ocak ayında. Tuzla'da 5 bin konuttan çıkan bu dairenin inşaatı ne durumda. Tokiyi arıyorum hep uzun bekleme süreleri asla bağlanılmıyor aşırı bekletiyor. Bu konutların inşaatları ne durumda bilen veya bu konu hakkında bilgisi olan var mı ? Daha sözleşme için bile aramadılar.
    • iammert
    iammert bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2021, 11:13:48
    #2
    Merhabalar TOKİye nasıl başvuru yaptınız detaylarıyla anlatır mısınız acaba bende düşünüyorum ama nereye başvuruluyor neler yapılıyor bilmiyorum şimdiden teşekkürler
  • 08-01-2021, 11:14:19
    #3
    Çıktığına emin misiniz hocam? Bende kayaşehire katılmıştım ama çıkmadı. Pek bilgim yok ama başladılar mı hemen bitiriyorlar.
  • 08-01-2021, 11:15:12
    #4
    enginkilicoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar TOKİye nasıl başvuru yaptınız detaylarıyla anlatır mısınız acaba bende düşünüyorum ama nereye başvuruluyor neler yapılıyor bilmiyorum şimdiden teşekkürler
    şu an başvuru yok maalesef. Olduğunda zaten basın da yer alıyor.
  • 08-01-2021, 11:15:59
    #5
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an başvuru yok maalesef. Olduğunda zaten basın da yer alıyor.
    anladım teşekkürler
  • 08-01-2021, 11:17:24
    #6
    enginkilicoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar TOKİye nasıl başvuru yaptınız detaylarıyla anlatır mısınız acaba bende düşünüyorum ama nereye başvuruluyor neler yapılıyor bilmiyorum şimdiden teşekkürler
    engin beye katılıyorum varsa detaylarını anlatabilir misiniz? Misafir;
    • enginkilicoglu
    enginkilicoglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2021, 11:20:24
    #7
    Tuzla Aydınlı'da sanırım bahsetttiğiniz evler. Neredeyse 3 sene önce çıkmıştı bir tanıdığımıza en ufak bir ilerleme bile olmadı. Min 2-3 yılı var bence o işin.
  • 08-01-2021, 11:21:26
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engin beye katılıyorum varsa detaylarını anlatabilir misiniz? @maxiimuss;
    hocam başvuru yapılacağı zaman duyuru yapılıyor. Gidiyorsun e devlet başvuruyosun. Sonra 2+1 e girersen 500 tl 3+1 e girersen 1000 tl yatırıyorsun. Eğer kurada çıkmazsa paran kesinti yaşamadan iade ediliyor. sonra kura zamanı bakıyorsun çıkıp çıkmadığına bu kadar yani.

    ARKADAŞLAR KURADA BANA EV ÇIKTI BUNA EMİNİM ÇÜNKÜ E DEVLETTEN BAKIYORUM VE EDEVLET EV ÇIKTIĞI NET ŞEKİLDE GÖRÜNÜYOR.
    • wmtbatu
    wmtbatu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2021, 11:21:43
    #9
    Bize çıkalı 1 bucuk sene oldu kat belirleme çekilişi yapılacaktı en son noldu bilmiyoruz yine durdu galiba.