Merhaba

Arkadaşlar çok şükür maşallah deyin Allah nasip etti toki den ev çıktı taaa geçen ocak ayında. Tuzla'da 5 bin konuttan çıkan bu dairenin inşaatı ne durumda. Tokiyi arıyorum hep uzun bekleme süreleri asla bağlanılmıyor aşırı bekletiyor. Bu konutların inşaatları ne durumda bilen veya bu konu hakkında bilgisi olan var mı ? Daha sözleşme için bile aramadılar.