Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
engin beye katılıyorum varsa detaylarını anlatabilir misiniz? @maxiimuss;
hocam başvuru yapılacağı zaman duyuru yapılıyor. Gidiyorsun e devlet başvuruyosun. Sonra 2+1 e girersen 500 tl 3+1 e girersen 1000 tl yatırıyorsun. Eğer kurada çıkmazsa paran kesinti yaşamadan iade ediliyor. sonra kura zamanı bakıyorsun çıkıp çıkmadığına bu kadar yani.

ARKADAŞLAR KURADA BANA EV ÇIKTI BUNA EMİNİM ÇÜNKÜ E DEVLETTEN BAKIYORUM VE EDEVLET EV ÇIKTIĞI NET ŞEKİLDE GÖRÜNÜYOR.