Kombi: https://www.trendyol.com/bosch/conde...ombi-p-3764931
Derece: 36 (35'den başlıyor)
Tür: Yerden Isıtma
Fatura: 180 TL (30 gün)
İl: Denizli
Doğalgaz Faturanız :/
37
●777
- 29-12-2020, 22:03:08
- 29-12-2020, 22:04:13kombi benimki bunun bi üst modeli tam yoğuşmalısı, keşke yoğuşturmasaymış......YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 22:04:20Termostat varmı ? Birde oda sıcaklığı kaç hocam kombi 42 de yanıyor oda sıcaklığı 25-26 Derece tutuyorum 342 TL geldi bu ay
- 29-12-2020, 22:05:25Çanakkale ► Geçen ay 205 metreküp kullanım için 396 TL ödeme yaptık . Hesapladığım birim fiyat : 1,64..
Detaylar ; 1,64 x 205 ( 336 TL ) + 0,18 KDV ( 60 TL ) : 396
Kombinin 25 derecesi var ( ECA Confeo Plus ) , geçen ay 5.derecede yani ortalama 45-50 de yaktık . Ara ara 60 a da çektik.
Bu ayın ilk 5 gününden sonra minimuma indirdik , 30-35 seviyesinde yanıyor. 4 saatte 1 birim yakıyor şu an. 24 saatte ortalama 6-8 birim arası yakıyor.
Ev ara kat olduğundan dolayı ne soğuk ne sıcak diyebilirim
- 29-12-2020, 22:06:01ben anlamadım bu işten hiç bişey, geçen ay 40 dan 1 derece yukarı çıkartmadım gece gündüz açıktı 544 geldi size 42 de yaktım 342 lira diyosunuzNotebookServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 22:07:12Klima tek odayı ısıtmıyor mu? Kapıyı açık tutup bütün evi mi istiyorsunuz yoksa?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 22:07:26Hocam M2 ile alakalı değişme olabilir.TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim 100M2 2+1
