• 29-12-2020, 22:03:08
    #10
    Kombi: https://www.trendyol.com/bosch/conde...ombi-p-3764931
    Derece: 36 (35'den başlıyor)
    Tür: Yerden Isıtma
    Fatura: 180 TL (30 gün)
    İl: Denizli
  • 29-12-2020, 22:03:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    canım ankara..
    bu ay başladık, yakmaya, ayın 1'i gelsin bakalım paylaşırım..
    son ay,
    ToplamTüketim M3 58.00000000000000 Tüketim(kWh) 577.28402309756545
    110TL.
  • 29-12-2020, 22:04:13
    #12
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombi: https://www.trendyol.com/bosch/conde...ombi-p-3764931
    Derece: 36 (35'den başlıyor)
    Tür: Yerden Isıtma
    Fatura: 180 TL
    İl: Denizli
    kombi benimki bunun bi üst modeli tam yoğuşmalısı, keşke yoğuşturmasaymış......
  • 29-12-2020, 22:04:20
    #13
    Termostat varmı ? Birde oda sıcaklığı kaç hocam kombi 42 de yanıyor oda sıcaklığı 25-26 Derece tutuyorum 342 TL geldi bu ay
  • 29-12-2020, 22:05:25
    #14
    Çanakkale ► Geçen ay 205 metreküp kullanım için 396 TL ödeme yaptık . Hesapladığım birim fiyat : 1,64..
    Detaylar ; 1,64 x 205 ( 336 TL ) + 0,18 KDV ( 60 TL ) : 396

    Kombinin 25 derecesi var ( ECA Confeo Plus ) , geçen ay 5.derecede yani ortalama 45-50 de yaktık . Ara ara 60 a da çektik.

    Bu ayın ilk 5 gününden sonra minimuma indirdik , 30-35 seviyesinde yanıyor. 4 saatte 1 birim yakıyor şu an. 24 saatte ortalama 6-8 birim arası yakıyor.

    Ev ara kat olduğundan dolayı ne soğuk ne sıcak diyebilirim
  • 29-12-2020, 22:06:01
    #15
    NotebookServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termostat varmı ? Birde oda sıcaklığı kaç hocam kombi 42 de yanıyor oda sıcaklığı 25-26 Derece tutuyorum 342 TL geldi bu ay
    ben anlamadım bu işten hiç bişey, geçen ay 40 dan 1 derece yukarı çıkartmadım gece gündüz açıktı 544 geldi size 42 de yaktım 342 lira diyosunuz
  • 29-12-2020, 22:06:43
    #16
    3+1 daire en düşük derecede yakıyoruz petekler anca kendini ısıtıyor. Geçen ay 510 geldi. İstanbul/Esenyurt
  • 29-12-2020, 22:07:12
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inverter klima öneriyorum cidden çok az yakıyor sıcak modunda
    Klima tek odayı ısıtmıyor mu? Kapıyı açık tutup bütün evi mi istiyorsunuz yoksa?
  • 29-12-2020, 22:07:26
    #18
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kombi benimki bunun bi üst modeli tam yoğuşmalısı, keşke yoğuşturmasaymış......
    Hocam M2 ile alakalı değişme olabilir.
    Bizim 100M2 2+1