• 29-12-2020, 21:58:29
    #1
    Arkadaşlar merhaba, doğalgazınız ne civarda geliyor acaba kafayı iyice kırdım bu durumla Geçen ay kombiyi sürekli 40 da yaktım 544TL fatura gelmiş 289 metreküp kullanmışız gözüküyor. Yer Ankara, ısındık mı hayır.
    Geçen ayın ilk okuma ve son okuma endeksine baktığımda bu ayda aynı civarlarda yakmışız, tahmini yine 520-540 falan gelir. Fakat geçen ay fatura böyle gelince kombiyi geceleri kapatmaya başladım ve sıcak su ayarını(kombici standart 60 da dursun dedi) 40 a düşürdüm. Kaloriferde sürekli 40 da yandı geceleri kapattım hiç bir faydası olmamış. 289 metreküp çok fazla geldi bana. Eşim hamile ve şubatta çocuk gelecek o zaman napacaz aylık 1.5-2k doğalgaz faturası ödeyeceğiz sanırım. Acaba bende mi bi sıkıntı var yoksa herkesin mi aynı.

    Not: Son durumum aşşağıdadır.

    https://www.youtube.com/watch?v=C7i-ZD-poGk
  • 29-12-2020, 21:59:21
    #2
    Adana dan yazıyorum, henüz bu ay açtım. Geldiğinde paylaşacağım 😂
  • 29-12-2020, 22:00:05
    #3
    alışırsın hocam......
    bizde bebek var alıştık.....
  • 29-12-2020, 22:00:41
    #4
    İstanbuldayız. Yakmıyoruz fiyatlardan dolayı maalesef. Sadece ocak ve sıcak su kullanıyoruz.
    31 TL geldi.
  • 29-12-2020, 22:00:45
    #5
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alışırsın hocam......
    bizde bebek var alıştık.....
    ne kadar geliyor faturanız hangi ildesiniz kaçta yakıyorsunuz ?
  • 29-12-2020, 22:01:35
    #6
    inverter klima öneriyorum cidden çok az yakıyor sıcak modunda

    örnek vereyim normal faturamız 130-140 geliyor, kışın 260-280 gelmeye başladı yani 100-140tl gibi bir klima faturası çıkıyor. neredeyse bütün gün çalışıyor.
    çokta dikkat etmediğimiz halde soğuk moduna alınca yazın fatura 400tl yi geçmedi

    eskiden sobanın kömürü tahtası derken en az 4-5 katı tutuyordu 1 ay için

    ortalama bir 2+1 ev için 12binlik klima ile bütün kapılar açık çalıştığında yeterli oluyor, 3+1 evler ve daha genişleri için en az 18binlik klima lazım
  • 29-12-2020, 22:01:47
    #7
    Soba kullanıyoruz
  • 29-12-2020, 22:02:22
    #8
    280 geldi 32 günlük fatura.
    istanbul anadolu yakası.
    en düşük seviyede çalışıyor 35-40 derece de.
    ev fazlasıyla ısınıyor.

    hava soğukluğu çok fazla etkiliyor anladığım kadarıyla malum ankara ayazı meşhurdur.
  • 29-12-2020, 22:02:52
    #9
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar geliyor faturanız hangi ildesiniz kaçta yakıyorsunuz ?
    geçen ay 300 geldi sadece 10 gün yakmıştık. bu ay 700 800 kesin gelir. cehennemin yansıması urfada bu fiyatlar