Geçen ay kombiyi sürekli 40 da yaktım 544TL fatura gelmiş 289 metreküp kullanmışız gözüküyor. Yer Ankara, ısındık mı hayır.Geçen ayın ilk okuma ve son okuma endeksine baktığımda bu ayda aynı civarlarda yakmışız, tahmini yine 520-540 falan gelir. Fakat geçen ay fatura böyle gelince kombiyi geceleri kapatmaya başladım ve sıcak su ayarını(kombici standart 60 da dursun dedi) 40 a düşürdüm. Kaloriferde sürekli 40 da yandı geceleri kapattım hiç bir faydası olmamış. 289 metreküp çok fazla geldi bana. Eşim hamile ve şubatta çocuk gelecek o zaman napacaz aylık 1.5-2k doğalgaz faturası ödeyeceğiz sanırım. Acaba bende mi bi sıkıntı var yoksa herkesin mi aynı.
Not: Son durumum aşşağıdadır.
https://www.youtube.com/watch?v=C7i-ZD-poGk