Konu
Doğalgaz Faturanız :/
29-12-2020, 22:00:41
#4
sio
İstanbuldayız. Yakmıyoruz fiyatlardan dolayı maalesef. Sadece ocak ve sıcak su kullanıyoruz.
31 TL geldi.