inverter klima öneriyorum cidden çok az yakıyor sıcak modunda
örnek vereyim normal faturamız 130-140 geliyor, kışın 260-280 gelmeye başladı yani 100-140tl gibi bir klima faturası çıkıyor. neredeyse bütün gün çalışıyor.
çokta dikkat etmediğimiz halde soğuk moduna alınca yazın fatura 400tl yi geçmedi
eskiden sobanın kömürü tahtası derken en az 4-5 katı tutuyordu 1 ay için
ortalama bir 2+1 ev için 12binlik klima ile bütün kapılar açık çalıştığında yeterli oluyor, 3+1 evler ve daha genişleri için en az 18binlik klima lazım