Termostat varmı ? Birde oda sıcaklığı kaç hocam kombi 42 de yanıyor oda sıcaklığı 25-26 Derece tutuyorum 342 TL geldi bu ay
ben anlamadım bu işten hiç bişey, geçen ay 40 dan 1 derece yukarı çıkartmadım gece gündüz açıktı 544 geldi size 42 de yaktım 342 lira diyosunuz