TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kombi benimki bunun bi üst modeli tam yoğuşmalısı, keşke yoğuşturmasaymış......
Hocam M2 ile alakalı değişme olabilir.
Bizim 100M2 2+1