Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inverter klima öneriyorum cidden çok az yakıyor sıcak modunda
Klima tek odayı ısıtmıyor mu? Kapıyı açık tutup bütün evi mi istiyorsunuz yoksa?