• 20-12-2020, 23:30:43
    #1
    PREMIUM SEO
    Merhabalar, yıllardır forumlarda,sitelerde bir çok ticaret yaptık. Ama en çok karşılaştığımız konulardan bir tanesi de hizmet verdiğimiz insanların aynı hizmetle alakalı konu açıp ticaret yapması.
    Daha önceden raporlarımızı satanlar,ücretsiz kaynakları ücretliye çevirenler gibi bir çok durumla karşılaştık ki forumda da karşılaşanları gördüm. Tabi ki serbest piyasa ama ticaret ahlakı denen bir yazılı olmayan olgu var. Umarım bu olguya herkes erişebilir.
    İşin özeti artık hizmet satın alan kişilere de mi güvenmeyelim ne yapalım?
  • 20-12-2020, 23:31:50
    #2
    Sizinkisi yine iyi hocam Benım kategorıde benı karalamaya çalıştılar boşa çıktı tabii neymiş efendim cc kullanıyormusum o zaman onlarda kullllanıyor oluyor aynı urunu satıyoruz adam benı karalıyor ya cıdden komık ınsanlar allahtan çözdük olayı açıkladık her şeyi modlara
  • 20-12-2020, 23:31:51
    #3
    Forumda etik davranmayan çok kişi var ne maalesef. Report etmekten elim yoruldu.
  • 20-12-2020, 23:32:07
    #4
    Kesinlikle
  • 20-12-2020, 23:32:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla temama kadar çalan oldu daha ne diyim hocam Bırakın hizmeti site mi bire bir kopyalayan oldu.
    https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...onaylayin.html

    Bu durum artık cidden çok can sıkmaya başladı, adama bir şey öğretiyoruz ertesi gün en iyisi biziz! diye başlık açıyor.
  • 20-12-2020, 23:34:53
    #6
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinkisi yine iyi hocam Benım kategorıde benı karalamaya çalıştılar boşa çıktı tabii neymiş efendim cc kullanıyormusum o zaman onlarda kullllanıyor oluyor aynı urunu satıyoruz adam benı karalıyor ya cıdden komık ınsanlar allahtan çözdük olayı açıkladık her şeyi modlara
    benim için yazmışsın keşke benide etiketleseydin bu arada boşa çıkmadı bu arkadaş cc ile freepik hesap açıp satıyordu modlarda bana geri dönüş olarak artı kfreepik hesabı satışı yapamayacağını söyledi bu karalama mı sence kim ne kararı vermiş bi düşün
  • 20-12-2020, 23:35:41
    #7
    PREMIUM SEO
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla temama kadar çalan oldu daha ne diyim hocam Bırakın hizmeti site mi bire bir kopyalayan oldu.
    https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...onaylayin.html

    Bu durum artık cidden çok can sıkmaya başladı, adama bir şey öğretiyoruz ertesi gün en iyisi biziz! diye başlık açıyor.
    Hizmeti alıyor satış konusu açacak nasıl talep alırım diye düşünüyor aldığı fiyatın altına koyuyor ayıp denen bir şey var ama anlarlarsa.
  • 20-12-2020, 23:37:37
    #8
    hocam geçenlerde imazamdaki hizmette rapor teslim ettim bir baktım adam satışa başlamış diğer forumda artık rapor sitesi kurup sadece ssleri koymayı düşünüyorum çok gıcık oldum. Hizmeti alanlara özel şifre vericem çok gıcık oluyorum
  • 20-12-2020, 23:40:42
    #9
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinkisi yine iyi hocam Benım kategorıde benı karalamaya çalıştılar boşa çıktı tabii neymiş efendim cc kullanıyormusum o zaman onlarda kullllanıyor oluyor aynı urunu satıyoruz adam benı karalıyor ya cıdden komık ınsanlar allahtan çözdük olayı açıkladık her şeyi modlara
    bana da aynı şey oldu. benimle aynı şeyi satan şikayet etti çok komik olaylar