hocam geçenlerde imazamdaki hizmette rapor teslim ettim bir baktım adam satışa başlamış diğer forumda artık rapor sitesi kurup sadece ssleri koymayı düşünüyorum çok gıcık oldum. Hizmeti alanlara özel şifre vericem çok gıcık oluyorum