Valla temama kadar çalan oldu daha ne diyim hocam

Bırakın hizmeti site mi bire bir kopyalayan oldu.
https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...onaylayin.html
Bu durum artık cidden çok can sıkmaya başladı, adama bir şey öğretiyoruz ertesi gün en iyisi biziz! diye başlık açıyor.