ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla temama kadar çalan oldu daha ne diyim hocam Bırakın hizmeti site mi bire bir kopyalayan oldu.
https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...onaylayin.html

Bu durum artık cidden çok can sıkmaya başladı, adama bir şey öğretiyoruz ertesi gün en iyisi biziz! diye başlık açıyor.
Hizmeti alıyor satış konusu açacak nasıl talep alırım diye düşünüyor aldığı fiyatın altına koyuyor ayıp denen bir şey var ama anlarlarsa.