Valla temama kadar çalan oldu daha ne diyim hocam

Bırakın hizmeti site mi bire bir kopyalayan oldu.
https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...onaylayin.html
Bu durum artık cidden çok can sıkmaya başladı, adama bir şey öğretiyoruz ertesi gün en iyisi biziz! diye başlık açıyor.
Hizmeti alıyor satış konusu açacak nasıl talep alırım diye düşünüyor aldığı fiyatın altına koyuyor ayıp denen bir şey var ama anlarlarsa.