• 20-12-2020, 23:47:58
    #19
    ticari konuları açmak ücretli olmalı
    gerekli yatırımı yapamayan üye burada iş yapamamalı
    neden ?
    adamın amacı hizmet değil yarın 1 dal sigara parası çıksın yeter,
    iş yapılmış, temiz olmuş, müşteri dönüşüm almış, r10 da gerçekten kaliteli iş teslim edilmiş, adamın umrunda değil.

    ödeme hesapta mı ?
    bitti gitti ne teslim edersen et,

    işte yukarıdaki anlayışa sahip adamların 500 liralık işi 5 liraya konu açmasını müşteriler de zannediyor ki bu işin ederi 5 lira.
    100 liraya logo 2 liraya makale mi olur gerçekçi olalım, forumdaki hizmetlerin kalite düzeyinin yükselmesi için herkes satış ilanı açamamalı.
  • 20-12-2020, 23:48:08
    #20
    mobilecom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok değerli yalinyanliz senden de wtsapp dan dönüş bekliyorum

    konuya gelince, şöyle şeyler ile karşılaşıyorum, asam x bir panelden rapor çekip bana bunu bunu yap diyor ve para ile satıyor. Arkadaş bende parasını verip rapor alıp bakar yaparım. Burada önemli olan işe tecrüben ile ne katıyorsun.
    Seviliyorsun bu arada
    hocam bu iş tecrübe değil metod işi
    inşallah hocam, bilmukabele
  • 20-12-2020, 23:48:33
    #21
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılı olmayan kurallar.
    Yazılı olmayan örf ve ahlâk kuralları konusunda haklısınız. Ancak bunlar her kişi için geçerli olmayabilir. Kısaca kişi ahlâksız olabilir Forum kurallarında bir müeyyideye bağlanmış mı diye bakmak gerekir bu durumda.
  • 20-12-2020, 23:48:44
    #22
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticari konuları açmak ücretli olmalı
    gerekli yatırımı yapamayan üye burada iş yapamamalı
    neden ?
    adamın amacı hizmet değil yarın 1 dal sigara parası çıksın yeter,
    iş yapılmış, temiz olmuş, müşteri dönüşüm almış, r10 da gerçekten kaliteli iş teslim edilmiş, adamın umrunda değil.

    ödeme hesapta mı ?
    bitti gitti ne teslim edersen et,

    işte yukarıdaki anlayışa sahip adamların 500 liralık işi 5 liraya konu açmasını müşteriler de zannediyor ki bu işin ederi 5 lira.
    100 liraya logo 2 liraya makale mi olur gerçekçi olalım, forumdaki hizmetlerin kalite düzeyinin yükselmesi için herkes satış ilanı açamamalı.
    Kendini kanıtlayanlar satış yapmalı +1
  • 20-12-2020, 23:54:50
    #23
    Silex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılı olmayan örf ve ahlâk kuralları konusunda haklısınız. Ancak bunlar her kişi için geçerli olmayabilir. Kısaca kişi ahlâksız olabilir Forum kurallarında bir müeyyideye bağlanmış mı diye bakmak gerekir bu durumda.
    bu arkadaştan şikayetçiyim report edildiniz.
  • 20-12-2020, 23:56:08
    #24
    PREMIUM SEO
    Olay farklı yere gitmeden. İyi forumlar herkese.
  • 20-12-2020, 23:58:28
    #25
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay farklı yere gitmeden. İyi forumlar herkese.
    olayı siz farklı yerlere getirdiniz umarım memnunsunuzdur bu durumdan.
    gerçekten kendi kendinizi küçük düşürdüğünüz bence.
    ama siz bilirsiniz.. yapacak birşey yok bu saatten sonra.
  • 21-12-2020, 00:00:17
    #26
    bLaxiSS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaştan şikayetçiyim report edildiniz.
    Etmezsen hatrım kalır da, ben seni tanımam etmem, senin açtığın konuyu görmedim arkadaşın söylemi ve açtığı konu doğrultusunda konuşuyorum. Yaran mı var da gocundun bu kadar?

    - Mesajımda sen adamın ticaretini birebir kopyalayıp yapıyorsun gibi bir ibare var mı? Yok.
    - Mesajımda senin mesajlarına ithafen farklı bir method ile değil de @BigSEO; 'nun satış şekliyle konu açmışsın veya açacakmışsın gibi bir gönderme var mı? Yok.

    Benim seni hedef aldığım sana malum mu oldu, gökten zembil mi geldi ki üzerine alındın hayırdır? Gerekli gereksiz alıntı yapma. İyi forumlar.
  • 21-12-2020, 00:01:02
    #27
    Çok uzun yazdım ama sildim, yarın öbür gün iş yapacağım üyeler konuda kullanıcı adları geçen kişiler.

    Aynı işi başkasının yapması sizi üzüyor olabilir ama buna bir engel konulamaz ki..