• 19-12-2020, 22:18:06
    #10
    onurgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın alım yaptığın hesapları nasıl aldığını bile söyleyemiyorsun tek söylediğin kampanya kodu kampanya kodu yanlış anlama ama bildiğin başka bir şey yok o zaman buraya at satın alım yaptığın hesaptan 1 adet fatura ?
    Hesap satın alırsanız gerekli detay ve bilgileri tarafınıza ileteceğiz
  • 19-12-2020, 22:19:53
    #11
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap satın alırsanız gerekli detay ve bilgileri tarafınıza ileteceğiz
    sizin işler nasıl oluyor bilmem ama ben bir şey alacağım zaman aldıktan sonra değil önce nasıl tedarik edildiğine bakıyorum sizin olaylar farklı galiba bu kadar emin konuşuyorsanız satım alım yaptığınız hesaplardan birinin faturasını buraya atın o zaman
  • 19-12-2020, 22:28:21
    #12
    onurgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin işler nasıl oluyor bilmem ama ben bir şey alacağım zaman aldıktan sonra değil önce nasıl tedarik edildiğine bakıyorum sizin olaylar farklı galiba bu kadar emin konuşuyorsanız satım alım yaptığınız hesaplardan birinin faturasını buraya atın o zaman
    Buyrun hesabın ücretinin ödendiğine ve 1 aylık üyeliğin aktif olduğuna dair kanıt ve hesabı bir arkadaş sağlıyor bana eğer moderatör kanıt görmeyi gerek duyarsa gerekli kanıtları ve konuşmaları taraflarına iletebilirim.

  • 19-12-2020, 22:37:15
    #13
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun hesabın ücretinin ödendiğine ve 1 aylık üyeliğin aktif olduğuna dair kanıt ve hesabı bir arkadaş sağlıyor bana eğer moderatör kanıt görmeyi gerek duyarsa gerekli kanıtları ve konuşmaları taraflarına iletebilirim.

    hocam öncelikle gece gece beni güldürdüğün için çok teşekkür ediyorum ben sana fatura diyorum sen bana ödeme şeklinde kartın fotoğrafını atıyorsun bu kart kime ait o bile belli değil ki ayrıca kampanyalı kod ile alıyorum demiştin fakat şimdi bi arkadaş sağlıyor diyorsun o arkadaşın o hesapları nasıl sağlıyor orası bile meçhul en baştan beri söylüyorum o kupon kodları %50 indirimli olsa dahi zararına satış oluyor burda kimse kimseyi yemesin moderatörleri konuya davet ediyorum @Yeniceri;
  • 19-12-2020, 22:41:49
    #14
    onurgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle gece gece beni güldürdüğün için çok teşekkür ediyorum ben sana fatura diyorum sen bana ödeme şeklinde kartın fotoğrafını atıyorsun bu kart kime ait o bile belli değil ki ayrıca kampanyalı kod ile alıyorum demiştin fakat şimdi bi arkadaş sağlıyor diyorsun o arkadaşın o hesapları nasıl sağlıyor orası bile meçhul en baştan beri söylüyorum o kupon kodları %50 indirimli olsa dahi zararına satış oluyor burda kimse kimseyi yemesin moderatörleri konuya davet ediyorum @Yeniceri;
    Tüm hesapları kod ve trial ile alıyorum lakın freepıkı başka bir arkadaştan alıyorum önceden de satılyıordu freepık neden bu kadar gözünüze batmıs anlamıyorum suana kadar kadarr satıs yaptıgım ınsanlardan tek bır tane bıle kotu donus almadım tam aksıne her seferınde benı ve urunlerımı tercıh ettıler.
    Daha 5 aylık üyesiniz siz yokken ben burda ticaret yapıyordum tasarım üretiyordum buradaki üyelere @Yeniceri; bakabilrssiniz hocam kanıtları sizlere de sunabilirim
  • 19-12-2020, 22:45:16
    #15
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm hesapları kod ve trial ile alıyorum lakın freepıkı başka bir arkadaştan alıyorum önceden de satılyıordu freepık neden bu kadar gözünüze batmıs anlamıyorum suana kadar kadarr satıs yaptıgım ınsanlardan tek bır tane bıle kotu donus almadım tam aksıne her seferınde benı ve urunlerımı tercıh ettıler.
    Daha 5 aylık üyesiniz siz yokken ben burda ticaret yapıyordum tasarım üretiyordum buradaki üyelere @Yeniceri; bakabilrssiniz hocam kanıtları sizlere de sunabilirim
    sorun benim 5 aylık üye olmam değil sizin hala bi faturayı bile atamamış olmanız benim gözüme batıp batmaması da önemli değil siz burada diğer insanların hakkını yiyemezsiniz önemli olan kötü dönüş alıp almamanız değil o hesapları nasıl tedarik ettiğiniz zira siz onları bile bilmiyorsunuz demek ki neymiş forumda ayın bi önemi yokmuş hala bekliyorum buraya bir fatura atmanı fakat sen lafı çevirip çevirip duruyorsun
  • 19-12-2020, 22:50:07
    #16
    onurgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun benim 5 aylık üye olmam değil sizin hala bi faturayı bile atamamış olmanız benim gözüme batıp batmaması da önemli değil siz burada diğer insanların hakkını yiyemezsiniz önemli olan kötü dönüş alıp almamanız değil o hesapları nasıl tedarik ettiğiniz zira siz onları bile bilmiyorsunuz demek ki neymiş forumda ayın bi önemi yokmuş hala bekliyorum buraya bir fatura atmanı fakat sen lafı çevirip çevirip duruyorsun
    Lafı çevirdiğim falan yok ben kimin hakkını yiyorum pardon? Önceden de dedıgım gıbı hesaplar satıılıyordu freepık hesapları onları neden sorgulamadınız?
    Hesapları başka birisinden tedarik ediyorum nasıl fatura olsun elimde gerekli kanıt ve delili paylaştığımı düşünüyorum forum yönetimi ile ve ben burda insanlara hizmet veriyorum aylık 95 tl olan hesabı 35tl ye saglıyorum ve bır aksilik durumunda iade veyahut değişim sağlayacağımı da tekrardan belirtıyorum.(Şu zamana kadar hiç bir şikayet ve olumsuz geri dönüş almadım).
    Moderatörlerden birisi konuyu okuyunca gerekli kararı vereceklerdir kendileri ve forum yönetiminin aldığı her kararı saygıyla karşılar uyarız.
  • 19-12-2020, 22:55:47
    #17
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafı çevirdiğim falan yok ben kimin hakkını yiyorum pardon? Önceden de dedıgım gıbı hesaplar satıılıyordu freepık hesapları onları neden sorgulamadınız?
    Hesapları başka birisinden tedarik ediyorum nasıl fatura olsun elimde gerekli kanıt ve delili paylaştığımı düşünüyorum forum yönetimi ile ve ben burda insanlara hizmet veriyorum aylık 95 tl olan hesabı 35tl ye saglıyorum ve bır aksilik durumunda iade veyahut değişim sağlayacağımı da tekrardan belirtıyorum.(Şu zamana kadar hiç bir şikayet ve olumsuz geri dönüş almadım).
    Moderatörlerden birisi konuyu okuyunca gerekli kararı vereceklerdir kendileri ve forum yönetiminin aldığı her kararı saygıyla karşılar uyarız.
    evet ben bu hesapların nasıl tedarik edildiğini sana anlatayım cc yada bin denilen şey ile satın alınıyor yani çalıntı kredi kartı sana temin eden arkadaş kimse muhtemelen o da öyle temin ediyordur bende diyorum ki bu hesapların cc ile alınmadığının bana kanıtını göster faturayı yolla ortak çalışıyorum diyorsun sürekli hesap tedarik ediyorsan arkadaşına söyle faturayı yollasın tabi bi ortağın varsa biliyor musun sorun ne sorun tam olarak şu buradaki bir çok insanı aptal yerine koymaya çalışman ben sana hesapları nasıl tedarik ettiğinen bahsederken sen hala yan çiziyorsun cevap veremiyorsun ve hala müşteri memnuyetinden bahsediyorsun bu söylemlerin davranışların ne kadar doğru gerçekten evet bende moderatörleri bekliyorum çünkü senin gibi insanların bu tür platformlarda olmasını kınıyorum zira satış yaptığın hesapların nasıl tedarik edildiğini bilmediğin halde kendi konunda o kadar atıp tutmuşsun acıyorum sadece yazık
  • 20-12-2020, 01:42:54
    #18
    Kurumsal PLUS
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafı çevirdiğim falan yok ben kimin hakkını yiyorum pardon? Önceden de dedıgım gıbı hesaplar satıılıyordu freepık hesapları onları neden sorgulamadınız?
    Hesapları başka birisinden tedarik ediyorum nasıl fatura olsun elimde gerekli kanıt ve delili paylaştığımı düşünüyorum forum yönetimi ile ve ben burda insanlara hizmet veriyorum aylık 95 tl olan hesabı 35tl ye saglıyorum ve bır aksilik durumunda iade veyahut değişim sağlayacağımı da tekrardan belirtıyorum.(Şu zamana kadar hiç bir şikayet ve olumsuz geri dönüş almadım).
    Moderatörlerden birisi konuyu okuyunca gerekli kararı vereceklerdir kendileri ve forum yönetiminin aldığı her kararı saygıyla karşılar uyarız.
    Hocam sen ciddi misin? Başkasından alıyorum diyorsun hiç mi faturaya bakmıyorsun buraya faturayı atarsam batarsın! Bana helalinden ver freepik full senden alayım. Bir kendim açıyorum bir arkadaştan alıyorum diyorsun. Yeni model bu sanırım. Çalıntı kredi kartlarıyla hesap alıyorsun veya birlikte iş yapıyorsun sonrada buraya gelip faturanın içini atmadan dalga geçer gibi ödeme kısmını atıyorsun. Siz yokken bu forumda ben nice bu tür işler yapanları ifşaladım konuşmaya devam ederseniz sizi burada batırırım.