emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm hesapları kod ve trial ile alıyorum lakın freepıkı başka bir arkadaştan alıyorum önceden de satılyıordu freepık neden bu kadar gözünüze batmıs anlamıyorum suana kadar kadarr satıs yaptıgım ınsanlardan tek bır tane bıle kotu donus almadım tam aksıne her seferınde benı ve urunlerımı tercıh ettıler.
Daha 5 aylık üyesiniz siz yokken ben burda ticaret yapıyordum tasarım üretiyordum buradaki üyelere @Yeniceri; bakabilrssiniz hocam kanıtları sizlere de sunabilirim
sorun benim 5 aylık üye olmam değil sizin hala bi faturayı bile atamamış olmanız benim gözüme batıp batmaması da önemli değil siz burada diğer insanların hakkını yiyemezsiniz önemli olan kötü dönüş alıp almamanız değil o hesapları nasıl tedarik ettiğiniz zira siz onları bile bilmiyorsunuz demek ki neymiş forumda ayın bi önemi yokmuş hala bekliyorum buraya bir fatura atmanı fakat sen lafı çevirip çevirip duruyorsun