onurgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öncelikle gece gece beni güldürdüğün için çok teşekkür ediyorum ben sana fatura diyorum sen bana ödeme şeklinde kartın fotoğrafını atıyorsun bu kart kime ait o bile belli değil ki ayrıca kampanyalı kod ile alıyorum demiştin fakat şimdi bi arkadaş sağlıyor diyorsun o arkadaşın o hesapları nasıl sağlıyor orası bile meçhul en baştan beri söylüyorum o kupon kodları %50 indirimli olsa dahi zararına satış oluyor burda kimse kimseyi yemesin moderatörleri konuya davet ediyorum @Yeniceri;
Tüm hesapları kod ve trial ile alıyorum lakın freepıkı başka bir arkadaştan alıyorum önceden de satılyıordu freepık neden bu kadar gözünüze batmıs anlamıyorum suana kadar kadarr satıs yaptıgım ınsanlardan tek bır tane bıle kotu donus almadım tam aksıne her seferınde benı ve urunlerımı tercıh ettıler.
Daha 5 aylık üyesiniz siz yokken ben burda ticaret yapıyordum tasarım üretiyordum buradaki üyelere @Yeniceri; bakabilrssiniz hocam kanıtları sizlere de sunabilirim